آدمها....

خرید بک لینک

"

آدمها می آیند

گاهی زندگی ات می شوند

گاهی تنها خاطره ای در ذهنت،

آن ها که زندگی ات میشوند

چشمانشان

دستانشان

گواهِ بودنشان است

آن ها که تنها در نقطه ای از ذهنت می مانند

نقش عاشق پیشه ها را بازی می کنند

می آیند

که نباشند، که نبینند

تنها خاطره میشوند

گاهی با یادشان، از سادگیت لبخندی می زنی آن هم تلخ از زهر

گاهی هم یادشان بغضی می شود که بیخ گلویت را قلقلک می دهد

اما تو لبخندت را کنار بگذار

برای کسی که بی تابِ خنده هایِ توست

بی تردید در این دنیا

یک نفر

تو را آنقدر می خواهد

که گویی

قبل از او

هیچکس در قلبِ تو

خانه ای نداشته که نداشته ..!!


میلاد حضرت نور مبارک باشد...

ما را در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد دنبال می‌کنید

برچسب: آدمها شبیه وبلاگشان نیستند,آدمها را بلد نیستم,آدمها می آیند,آدمها لالت میکنند,آدمها تمام نمی شوند,آدمها مثل کتابند,آدمها شبیه حرفهایشان نیستند,آدمها مثل کتابها هستند,آدمها که عوض میشوند,آدمها دو دسته اند, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 14:05

صفحه بندی