کودک درون....

خرید بک لینک

..

.#امام_کاظم علیه السلام :

تُستَحَبُّ عَرامَةُ الصَّبىِّ فى صِغَرِهِ لِیَکونَ حَلیما فى کِـبَرِهِ، ما یَنبَغى اَن یَکونَ اِلاّ هکَذا؛

خوب است بچّه در کودکى #بازی گوش باشد تا در #بزرگ سالى بردبار گردد و شایسته نیست که جز این باشد .

. کافى(ط-الاسلامیه) ج 6، ص 51، ح 2

#کودک نیستیم

اما کودک درونمان هنوز زنده است

هنوز #برنامه_کودک میبیند

هنوز میپرد

.از #موانع_زندگی

هنوز شیطنت میکند

هنوز #آتش میسوزانیم

هنوز بعد شیطنت ها ریز ریز می خندیم

و به ظاهر چهره #مظلوم میگیریم *

.#کودک درونم..

#بازیگوش من.. .

بیدار باش همیشه

بیدار باش تا #سادگی بیدار باشد، .

تا #مهربانی بی بهانه #بیدار باشد...

میلاد حضرت نور مبارک باشد...

ما را در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: يکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت: 6:09

صفحه بندی