بچه سید نیستم....
دست خودم نیست....ولی.....
.
وسط روضه دلم گفت:بگویم:
.
"مــــــــادر"
. ..شهادت مادر ما افسانه نیست ....
.
السلام علیک ایتها صدیقه الشهیده
.
.عکس:خودم
لطفا درصورت کپی به آدرس های حک شده در روی عکس دست نزنید .
کپی صلواتی. اللهم صل علی فاطمه وابیها وبعلها وبنیها بعدد ما احاطته به علمک
ما را در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87