میلاد حضرت نور مبارک باشد

متن مرتبط با «اربابم حسین» در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد نوشته شده است

اربابم....

  • نیلوبلاگ

    xa0. دیگر این #نوکر تو #گریه_کن سابق نیست... رفتم ازدست،نگاهی به دل ماهم کن... . صلی الله علی #الباکین_علی_الحسین(ع)... پ ن:عمریست مرا... مونس جان... نام"حسین"است؛ ای کاش.... که درسایه این نام بمیرم✋ . . التماس دعای زیاد... . . #محرم #حی_علی_العزا......

    ادامه مطلب
  • بسم رب الحسین،قتیل العبرات....

  • نیلوبلاگ

    . نوبت روضه ی گودال شد از #غربت تو/ شمر تعزیه نشست در وسط صحنه گریست چرخید #شمر_تعزیه، شاعر دلش شکست یک قطره اشک آمد و پای غزل نشست مردم گریستند و "لب تشنه" روی خاک دور امام نعره زد و خنجری به دست این بار کاش حرف روایت عوض شود این بار کاش... کاش ببینیم آب هست باران برای تشنگی عشق گل کند یا کاش بشنویم کسی آب را نبست چرخید شمر، مردم محزون گریستند انگار بند از دل یک طفل میگسست دیدند دختری که به غم گریه میکند دارد برای اهل حرم گریه میکند در دست قمقمه و در آغوش عروسکی از پله ها قدم به قدم... گ...

    ادامه مطلب