میلاد حضرت نور مبارک باشد

متن مرتبط با «اربابم حسين» در سایت میلاد حضرت نور مبارک باشد نوشته شده است

اربابم....

  • نیلوبلاگ

    xa0. دیگر این #نوکر تو #گریه_کن سابق نیست... رفتم ازدست،نگاهی به دل ماهم کن... . صلی الله علی #الباکین_علی_الحسین(ع)... پ ن:عمریست مرا... مونس جان... نام"حسین"است؛ ای کاش.... که درسایه این نام بمیرم✋ . . التماس دعای زیاد... . . #محرم #حی_علی_العزا......

    ادامه مطلب