
xa0. دیگر این #نوکر تو #گریه_کن سابق نیست... رفتم ازدست،نگاهی به دل ماهم کن... . صلی الله علی #الباکین_علی_الحسین(ع)... پ ن:عمریست مرا... مونس جان... نام"حسین"است؛ ای کاش.... که درسایه این نام بمیرم✋ . . التماس دعای زیاد... . . #محرم #حی_علی_العزا......
ادامه مطلب